KWS is one of the world’s leading plant breeding companies. With the tradition of family ownership, KWS has operated independently for more than 160 years. It focuses on plant breeding and the production and sale of seed for corn, sugar beet, cereals, potato, rapeseed and sunflowers. KWS uses leading-edge plant breeding methods. 5.147 employees represent KWS in more than 70 countries.
For more information: www.kws.com. Follow us on LinkedIn® at https://linkedin.com/company/kwsgroup/.
Im Rahmen der Initiative ONEGLOBE suchen wir für unser Global Transaction Center (GTC) bei der KWS Berlin GmbH in Berlin einen Werkstudenten Service und Contact Management (m/w/d) im Bereich Communication and Customer Experience.
Der Werkstudent Service und Contact Management (m/w/d) wird mit dem Lead und dem Team Service und Contact Management zusammenarbeiten und die Kommunikation und Customer Experience der Verwaltungsorganisation unterstützen. Wenn Sie Interesse an der selbstständigen Bearbeitung serviceorientierter Themen haben, hoch motiviert und teamfähig sind und gerne Verantwortung übernehmen, freuen wir uns darauf, Sie bald kennenzulernen.
Die Stelle ist befristet und in Teilzeit zu besetzen.
Ihre Aufgaben
Ihr Profil
Was wir bieten
ID: 185903